hachettefle

FAQ

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Mam problem ze złożeniem zamówienia.

W przypadku problemów ze złożeniem zamówienia prosimy o kontakt bezpośrednio z Biurem Obsługi Klienta:
e-mail: [email protected]
Telefon: 459 596 060 Pn-Pt: 8:00-18:00

Chcę zmienić swoje zamówienie. Jak mam to zrobić?

Jeśli już złożyłeś zamówienie i chcesz je zmienić (dodać, usunąć lub wymienić produkty), skontaktuj się z obsługą naszego sklepu i wskaż zmiany, których chcesz dokonać. Nasi doradcy są dostępni pod numerem telefonu: 459 596 060 (od 8.00 do 18.00) i adresem: [email protected].

Pamiętaj jednak, że deklarujemy realizację zamówienia w ciągu 24h. Oznacza to, że pracownicy naszego magazynu starają się, aby przygotować Twoją przesyłkę jak najszybciej. Nie mamy możliwości wprowadzania zmian, jeżeli Twoje zamówienie jest już w trakcie realizacji – potwierdzenie statusów przesyłamy e-mailem.

Potrzebuję faktury do zamówienia. Czy mogę ją otrzymać?

Faktury wysyłamy tylko drogą elektroniczną. Po otrzymaniu maila informującym o wysyłce zamówienia „Twoje zamówienie zostało przygotowane do wysyłki” otrzymasz kolejnego w którym będzie załączona faktura. e się link „Faktura / dokument: POBIERZ”. Po kliknięciu w niego pobieramy fakturę w formacie PDF. Sprawdź również Spam oraz zakładkę Oferty.

Jak mogę zapłacić za zakupy?

Za zakupy możesz zapłacić u kuriera przy odbiorze przesyłki (gotówką lub kartą), dokonać przelewu na konto bankowe lub skorzystać z systemu szybkich i bezpiecznych płatności internetowych PayU.

Kiedy otrzymam moje zamówienie?

Czas dostawy różni się, w zależności od wybranego przez Ciebie przewoźnika:
Kurier DHL – czas dostawy to 24 godziny w dni robocze oraz czas potrzebny na dostarczenie przez kuriera.

Paczka w Ruchu – czas dostawy to 3–4 dni robocze plus czas potrzebny na dostarczenie do punktu.

Paczkomaty 24/7 – czas dostawy to 1-2 dni robocze plus czas potrzebny na dostarczenie przesyłki do paczkomatu.

Odbiór osobisty w księgarni – od 3 do 48 godzin w zależności od dostępności produktów.

Co mam zrobić, jeśli przewoźnik dostarczył mi uszkodzoną przesyłkę?

Sprawdź paczkę w obecności kuriera. Jeśli zauważysz, że opakowanie jest zniszczone, sporządź przy kurierze protokół szkody (kurier powinien mieć dokument przy sobie) i skontaktuj się z nami, by poinformować o zaistniałej sytuacji. Nasi doradcy są dostępni pod numerem telefonu: 459 596 060 (od 8.00 do 18.00) i adresem: [email protected]. Przy odbiorze w paczkomacie również masz możliwość zgłoszenia uwag do przesyłki. Skorzystaj z niej, abyśmy mogli przyspieszyć proces reklamacji.

Na jaki adres mam odesłać paczkę w przypadku zwrotu lub reklamacji?

W przypadku otrzymania produktu drogą wysyłkową, odeślij je na adres:

EDU-KSIĄŻKA Sp. Z o.o.
Hala B, Mełgiewska 27
20-234 Lublin

z dopiskiem „ZWROT Bookland.com.pl”.

W przypadku odbioru osobistego, przynieś produkty do księgarni, w której je odebrałeś.

Jakie są koszty dostawy za zakupy?

Koszty dostawy różnią się, w zależności od wybranego przez Ciebie sposobu dostawy. Informacje o wysokości kosztów dostawy znajdziesz w swoim koszyku oraz w zakładce WARUNKI DOSTAWY >>

Zamówienia na kwotę powyżej 199 zł dostarczymy do Ciebie ZA DARMO, niezależnie od wybranej formy dostawy.