FAQ
Najczęściej zadawane pytania
W przypadku problemów ze złożeniem zamówienia prosimy o kontakt bezpośrednio z Biurem Obsługi Klienta:
e-mail: [email protected]
Telefon: 459 596 060 Pn-Pt: 8:00-18:00
Jeśli już złożyłeś zamówienie i chcesz je zmienić (dodać, usunąć lub wymienić produkty), skontaktuj się z obsługą naszego sklepu i wskaż zmiany, których chcesz dokonać. Nasi doradcy są dostępni pod numerem telefonu: 459 596 060 (od 8.00 do 18.00) i adresem: [email protected].
Pamiętaj jednak, że deklarujemy realizację zamówienia w ciągu 24h. Oznacza to, że pracownicy naszego magazynu starają się, aby przygotować Twoją przesyłkę jak najszybciej. Nie mamy możliwości wprowadzania zmian, jeżeli Twoje zamówienie jest już w trakcie realizacji – potwierdzenie statusów przesyłamy e-mailem.
Faktury wysyłamy tylko drogą elektroniczną. Po otrzymaniu maila informującym o wysyłce zamówienia „Twoje zamówienie zostało przygotowane do wysyłki” otrzymasz kolejnego w którym będzie załączona faktura. e się link „Faktura / dokument: POBIERZ”. Po kliknięciu w niego pobieramy fakturę w formacie PDF. Sprawdź również Spam oraz zakładkę Oferty.
Za zakupy możesz zapłacić u kuriera przy odbiorze przesyłki (gotówką lub kartą), dokonać przelewu na konto bankowe lub skorzystać z systemu szybkich i bezpiecznych płatności internetowych PayU.
Czas dostawy różni się, w zależności od wybranego przez Ciebie przewoźnika:
Kurier DHL – czas dostawy to 24 godziny w dni robocze oraz czas potrzebny na dostarczenie przez kuriera.
Paczka w Ruchu – czas dostawy to 3–4 dni robocze plus czas potrzebny na dostarczenie do punktu.
Paczkomaty 24/7 – czas dostawy to 1-2 dni robocze plus czas potrzebny na dostarczenie przesyłki do paczkomatu.
Odbiór osobisty w księgarni – od 3 do 48 godzin w zależności od dostępności produktów.
Sprawdź paczkę w obecności kuriera. Jeśli zauważysz, że opakowanie jest zniszczone, sporządź przy kurierze protokół szkody (kurier powinien mieć dokument przy sobie) i skontaktuj się z nami, by poinformować o zaistniałej sytuacji. Nasi doradcy są dostępni pod numerem telefonu: 459 596 060 (od 8.00 do 18.00) i adresem: [email protected]. Przy odbiorze w paczkomacie również masz możliwość zgłoszenia uwag do przesyłki. Skorzystaj z niej, abyśmy mogli przyspieszyć proces reklamacji.
W przypadku otrzymania produktu drogą wysyłkową, odeślij je na adres:
EDU-KSIĄŻKA Sp. Z o.o.
Hala B, Mełgiewska 27
20-234 Lublin
z dopiskiem „ZWROT Bookland.com.pl”.
W przypadku odbioru osobistego, przynieś produkty do księgarni, w której je odebrałeś.
Koszty dostawy różnią się, w zależności od wybranego przez Ciebie sposobu dostawy. Informacje o wysokości kosztów dostawy znajdziesz w swoim koszyku oraz w zakładce WARUNKI DOSTAWY >>
Zamówienia na kwotę powyżej 199 zł dostarczymy do Ciebie ZA DARMO, niezależnie od wybranej formy dostawy.