Zwroty i reklamacje
Jeśli chcesz zareklamować bądź zwrócić zakupione produkty, postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami.
01. Wypełnij formularz reklamacji lub formularz odstąpienia od umowy
02. Wyślij wypełniony formularz drogą elektroniczną
- W przypadku otrzymania produktu przesyłką kurierską na adres: [email protected]
- W przypadku odbioru osobistego produktu na adres mailowy księgarni, w której odebrano produkt. Adresy mailowe księgarń można znaleźć w zakładce: Nasze księgarnie
03. Poczekaj na odpowiedź
Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji i poinformujemy o możliwościach zwrotu lub wymiany towaru.
(nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji)
04. Dostarcz produkt do naszego oddziału
- W przypadku otrzymania produktu przesyłką kurierską wyślij produkty które chcesz zwrócić bądź zareklamować na adres: EDU-KSIAŻKA Sp. z o.o. Hala B, Mełgiewska 27, 20-234 Lublin. Z dopiskiem “ZWROT Bookland.com.pl”
- W przypadku odbioru osobistego przynieś produkty do księgarni, w której odebrałeś zamówienie.
05. Odbierz swój nowy produkt
Gdy składana reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, wykonamy wskazane przez Ciebie żądania zgodnie z przysługującymi prawami.