Newsletter

Odbiór własny w księgarni Omnibus w Warszawie

3 lutego 2017

***

Aktualizacja dn. 7 lutego

Funkcjonalność sklepu przywrócona! Zapraszamy do składania zamówień z wysyłką kurierską lub odbiorem własnym.

***

 

Szanowni Państwo,

W związku z trwającymi pracami modernizacyjnymi w naszym sklepie internetowym chwilowo nie ma możliwości złożenia zamówienia z opcją odbioru własnego bez interwencji administratora.

Osoby, które chciałaby odebrać książki w warszawskiej księgarni Omnibus (ul. Kredytowa 2 - Metro Świętokrzyska), prosimy o wpisanie informacji o odbiorze własnym w koszyku - w polu "DODATKOWE UWAGI", a następnie wybór płatności przy odbiorze (gotówka lub karta płatnicza).

W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta, tel. 22 667 75 08.

Za utrudnienia przepraszamy!

Pozdrawiamy

Zespół Hachette FLE